Pogoji poslovanja

REGISTRACIJA

Za uporabo MNails® je potrebno opraviti registracijo uporabniškega računa. Uporabniški račun vam omogoča naročanje izdelkov. Za registracijo je potrebno navesti elektronski naslov, geslo ter ime in priimek uporabnika. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Po uspešni registraciji se nato lahko prijavite v MNails®.


POSTOPEK NAKUPA IN NAROČANJE

MNails® so uporabniku na voljo izdelki iz kataloga izdelkov MNails®, ki so razvrščeni v skupine. S potrditvijo v štirih korakih lahko oddate naročilo.


korak: Ko najdete ustrezen izdelek, le tega lahko dodate v košarico pri čemer morate označiti s številko količino in potrditi »dodaj v košarico«. Pri tem vas obvesti, da je bil izdelek dodan v košarico.

korak: V kolikor ste zaključili z izbiro izdelkov, greste na zavihek »Košarica«, kjer pregledate količino, vrsto izdelka in ceno izdelka in v kolikor vam vse ustreza potrdite z gumbom »Naprej«.

korak: Vse izbrane izdelke dostavlja DOSTAVA, kar potrdimo z gumbom »Naprej«.

korak: Pred zaključenim nakupom, se vam ponovno izpišejo podatki naročila, naslov dostave, naročeni izdelki in skupaj vrednost za plačilo. Z gumbom »Dokončaj naročilo« lahko nakup zaključite. V primeru, da vam ne odgovarja kliknete na gumb »Nazaj« dvakrat, ki vas ponovno popelje v »Košarico« kjer lahko izdelek odstranite ali popravite.

Kupoprodajna pogodba je med MNails® in kupcem sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo. To pomeni, da je kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (preko elektronske pošte). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.


Kupoprodajna pogodba se hrani na sedežu podjetja in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na naslov:


Akademija Eliktne Kozmetike d.o.o.

Strma pot 14

6320 Portorož


Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.


Stroški povezani z uporabo komunikacijskega sredstva se ne razlikujejo od običajne osnovne tarife, ki jo potrošnik običajno plačuje. CN® bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.


CENE IZDELKOV

Kupec plača izdelke po cenah, ki veljajo v trenutku oddaje naročila in te cene so veljavne po aktaulnem uradnem ceniku podjetja Akademije Ekitne Kozmetike d.o.o. Vse navedene spletne cene že vključujejo DDV, v skladu z Zakonom o davku na dodano vrednost. Ponudba za izdelke velja do razprodaje zalog, v primeru, da je določen izdelek razprodan, vas prosimo za razumevanje.


Vse navedene spletne cene veljajo od dne 01.01.2012 do spremembe cen.


PLAČILO NAROČENEGA BLAGA

Kupec naročeno blago plača ob prevzemu blaga po povzetju z gotovino ali kartico(po dogovoru s kurirjem).


  • po predračunu
  • Če se izdelek pokvari v garancijskem roku pošljite e-pošto na: akademijaelitnekotmetike@amis.net ali pokličite 031 384 260, da se dogovorimo za zamenjavo izdelka.
  • V primeru lažne reklamacije mnails.si - ne vrne izdelka ali kupnine izdelka.
  • Ob predaji izdelek ne sme biti v razstavljenem stanju!
  • Izdelek mora biti vrnjen skupaj z originalno embalažo
  • Če je izdelek v garanciji,stroške popravila/zamenjave krije mnails.si
  • Morebitnih samovoljno poslanih poštnih pošiljk na naš naslov ne bomo prevzeli. V tem primeru nosi stroške zavrnitve pošiljke kupec sam.
  • pri reklamaciji morate predložiti veljaven račun o nakupu izdelka
  • v garancijski dobi sme servis opravljati le AEK d.o.o.
  • izdelek ne sme biti mehansko poškodovan
  • izdelek mora biti v originalni embalaži in v nespremenjeni količini
  • izdelek morate uporabljati skladno z navodili
  • kupec mora sporočiti vidne napake na izdelku v roku 8 dni od nakupa

V kolikor želite plačati po predračunu,nam pišite, da vam posredujemo ponudbo, le tega lahko ga plačate preko spleta ali s plačilnim nalogom na banki ali pošti. Pošiljka bo odposlano,ko bo nakazilo vidno na našem TRR. Običajno je to še isti ali naslednji dan, odvisno od ure plačila oziroma prometa med bankami.


PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA IN MENJAVA BLAGA

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov mnails.si sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem se šteje, da je sporočilo pravočasno, če je bila pošiljka oddana v roku.


Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom pogodbe, je neposreden strošek vračila izdelkov. Slednjega mora vrniti mnails.si najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu. Vrnitev prejetih izdelkov mnails.si v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.


Pravica od odstopa od pogodbe je pravica kupca zaradi same narave pogodbe-pogodba sklenjena na daljavo. Kupec ima pravico do vračila vseh plačil in sicer: plačane kupnine, poštnih stroškov in stroškov provizije, ki jo zaračunava dostavljalec izdelkov ob izročitvi blaga (npr. strošek dostave po ceniku  DOSTAVE ob plačilu po povzetju).


Kupec mora prejete izdelke vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni obliki(varovalna nalepka-deklaracija izdelka ne sme biti poškodovana oz. kakor koli raztrgana oz. uničena), razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.


Reklamacijo izdelka se upošteva, v kolikor je so reklamirani izdelki nerabljeni in nepoškodovani. Prosimo, da izdelek vrnete v originalni in nepoškodovani embalaži. Priložen mora biti račun.

V kolikor kupec izdelek začne uporabljati, pa si premisli, izgubi pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe / nakupa.


Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ter v primerih, ko nakup ni izveden na osnovi pogodbe, sklenjene na daljavo, zgornja določila ne veljajo. Morebitne zahtevke za vračilo blaga bomo v teh in podobnih primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine.


Mnails.si naročene izdelke po dostavi ne menja. Menjava je možna le v izrednih primerih, ko je dostavljen izdelek poškodovan ali ni tisti katerega ste naročili (napaka pri pošiljanju).


GARANCIJA IN ROK UPORABE

Garancijo za elektronske izdelke nudi proizvajalec. V kolikor ste prejeli izdelek, ki je v okvari ali je poškodovan, ga lahko zamenjamo. Deli elektronskih izdelkov, kot na primer žarnice in varovalke, niso predmet garancije.


Za ostale izdelke in pripomočke kot so laki, brisače in ostale stvari ni garancije. Vsak izdelek ima zakonsko predpisan rok uporabe in je s strani proizvajalca odtisnjen na embalaži.


PRITOŽBE IN REKLAMACIJE 

Opravičujemo se Vam, če je dostavljen izdelek bil poškodovan ali okvarjen. V primeru, da škodo odkrijete ob dostavi, Vas prosimo, da blago sprejmete in nas o tem obvestite. Ne priporočamo Vam, da zavrnete prevzem blaga, ker poteka obdelava reklamacije (npr. razpošiljanje nadomestnih delov) praviloma hitreje kot obdelava novega naročila. Prosimo Vas, da odprete embalažo in nas obvestite o škodi.

Če po odprtju embalaže odkrijete škodo (škoda, ki je nastala ob prevozu ali pomanjkljivo kakovost) ali opazite, da manjka nekaj delov, nas prosim obvestite preko elektronske pošte ali telefona.

Prosimo Vas, da elektronsko pošto z Vašimi podatki in številko naročila pošljete na: akademijaelitnekozmetike@amis.net, info@mnails.si Prosimo Vas pošljite tudi nekaj slik, ki prikazujejo vzrok reklamacije. Te slike nam pomagajo pri tem, da obvestilo o škodi ciljno usmerjeno posredujemo našim dobaviteljem in sprožimo pravilne ukrepe.

Vsako pritožbo in reklamacijo bomo obravnavali v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije na izdelke lahko sporočite na elektronsko pošto: akademijaelitnekozmetike@amis.net, , info@mnails.si


Postopek obravnave pritožbe je zaupen.


Prosimo, da pri reklamacijah upoštevate tudi naslednjo garancijsko izjavo:

Garancijska izjava


Izjavljamo, da bo izdelek brezhibno deloval, če bo uporabnik upošteval priložena navodila za uporabo. AEK d.o.o. se obvezuje, da bo vse okvare in tehnične pomanjkljivosti, ki bi nastale na izdelku ob normalni uporabi, popravil/zamenjal v garancijskem roku (45 dni). Proizvajalec nudi za imenovani izdelek 1 oz. 2 leti garancije od dneva nakupa ali drug zakonsko določen garancijski rok ob naslednjih pogojih:


MN® se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se CN® prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno in v najkrajšem možnem času.


POMOČ IN INFORMACIJE 

Za pomoč in dodatne informacije sta kupcu na voljo elektronska pošta:


info@mnails.si

akademiajelitnekozmetike@amis.net

telefon : 031 384 260


KONČNA DOLOČBA

Ti splošni pogoji poslovanja MN® pričnejo veljati z dnem 26.06.2019. S tem dnem prenehajo veljati dosedanji splošni pogoji poslovanja.


Spletna trgovina je last podjetja Akademija Elitne Kozmetike d.o.o.. Vsako kopiranje ali nepooblaščeno prijavljanje v administracijo je prepovedano in v primeru kršitve, bo dejanje preganjano po sodni poti.


Opozarjamo vas, da lahko barve v katalogih in v spletni trgovini MN® izgledajo drugače kakor v živo. Do odstopanja prihaja zaradi tehnike fotografiranja, kjer pod določeno svetlobo barva izgleda nekoliko drugače. Za razlike v barvi in za razlike med tiskano in spletno verzijo kataloga ne odgovarjamo.Slike naših artiklov so posnete v digitalni obliki in zato se lahko zgodi, da barva oz. odtenek artikla, ki je na spletu, nekoliko odstopa od dejanske barve oz. odtenka tega artikla. Prav tako lahko na barvo artikla na spletu močno vplivajo tudi nastavitve vašega monitorja. Svetujemo vam, da se ob prvem naročilu določene barve ali kakršnih dvomih posvetujete z nami po elektronski pošti oziroma telefonu in z veseljem vam bomo pomagali.


Zahvaljujemo se Vam za uporabo naše spletne trgovine MN®.